Boudy (www.boudy.info) - Kocoury - Czech Republic, Jevišovická pahorkatina, údolí Oslavy (main informations)
Kocoury
Czech Republic, Jevišovická pahorkatina, údolí Oslavy | 290 m

Map
Objects around
There was found 8 objects if you know any other, try to add it here...
Main informations

GPS WGS84: 49° 7’ 58.4” N   16° 19’ 24.8” E

Submitted by: Kája (17.05.2005)

Notes
For this object is not here yet no note, so if you know something, try to add it here...
Photogallery
The gallery has found only the title picture if you have any more, you can upload it here...
Description

Dřevěná lesnická chatka o rozměrech cca 6x3 metry sloužící jako skladiště harampádí pro práci v lese asi tři kilometry od města Oslavany směrem na fantastický kaňon řeky Oslavy. Samotný sklad v přízemí je samozřejmě uzamčen, avšak zvenku je volně přístupná půda, kde se vejde cca 8 lidí úplně v pohodě. Výborná střecha, trochu náročnější přístup na půdu.

Water supply

...

The best time to visit

Asi kdykoliv...

Access

Přístup je jasný. V Oslavanech vystoupíte z vlaku a vyhledáte místní zámek. V něm je nově otevřený zámecký minipivovar s úžasnou nabídkou světlé 10, 12 a fantastické polotmavé dočervena 13. Vše v nefiltrované podobě. Takže věřím že tam po strádání Gambrihnusovém nebo Starobahnovém jaksepatří pookřejete! Dále najděte zelenou značku směr Čučice, a po ní cca 3 km za město. Nejprve podél Oslavy asi dva kilometry, poté co přejdete v dolíku drobný potůček a dáte se strmě doprava nahoru je to asi půl km. jakmile stoupání skončí na lesní silnici a vy na ni ostře doleva odbočíte, tak jste u objektu. Je cca 20 metrů odtud nepřehlédnutelně vlevo od cesty. Kdybyste pokračovali silničkou dále tak po 500 metrech bude rozcestí Kocoury.

• KČT - Okolí Brna - Ivančicko
© www.boudy.info | all informations without guarantee | PHP 5.6.40-70+ubuntu20.04.1+deb.sury.org+1 | last change: 17.01.2022 19:41:24 V.A.