Boudy (www.boudy.info) - Kocoury - Česká republika, Jevišovická pahorkatina, údolí Oslavy (hlavní info)
Kocoury
Česká republika, Jevišovická pahorkatina, údolí Oslavy | 290 m.n.m.

Mapa
Objekty v okolí
V okolí bylo nalezeno 8 objektů, znáte-li nějaký jiný, zkuste ho sem přidat...
Hlavní info

GPS WGS84: 49° 7’ 58.4” N   16° 19’ 24.8” E

Vložil: Kája (17.05.2005)

Poznámky
K tomuto objektu tu zatím není žádná poznámka, takže jestli něco víte, zkuste ji sem přidat...
Fotogalerie
V galerii se zatím nachází pouze titulní obrázek, pokud máte nějaký další, můžete ho se nahrát...
Popis

Dřevěná lesnická chatka o rozměrech cca 6x3 metry sloužící jako skladiště harampádí pro práci v lese asi tři kilometry od města Oslavany směrem na fantastický kaňon řeky Oslavy. Samotný sklad v přízemí je samozřejmě uzamčen, avšak zvenku je volně přístupná půda, kde se vejde cca 8 lidí úplně v pohodě. Výborná střecha, trochu náročnější přístup na půdu.

Zdroj vody

...

Nejvhodnější doba návštěvy

Asi kdykoliv...

Přístup

Přístup je jasný. V Oslavanech vystoupíte z vlaku a vyhledáte místní zámek. V něm je nově otevřený zámecký minipivovar s úžasnou nabídkou světlé 10, 12 a fantastické polotmavé dočervena 13. Vše v nefiltrované podobě. Takže věřím že tam po strádání Gambrihnusovém nebo Starobahnovém jaksepatří pookřejete! Dále najděte zelenou značku směr Čučice, a po ní cca 3 km za město. Nejprve podél Oslavy asi dva kilometry, poté co přejdete v dolíku drobný potůček a dáte se strmě doprava nahoru je to asi půl km. jakmile stoupání skončí na lesní silnici a vy na ni ostře doleva odbočíte, tak jste u objektu. Je cca 20 metrů odtud nepřehlédnutelně vlevo od cesty. Kdybyste pokračovali silničkou dále tak po 500 metrech bude rozcestí Kocoury.

• KČT - Okolí Brna - Ivančicko
© www.boudy.info | veškteré informace bez záruky | PHP 5.6.40-68+ubuntu20.04.1+deb.sury.org+1 | poslední úprava: 17.01.2022 19:41:24 V.A.